فروش عمده دوربین مداربسته

فروش عمده دوربین مداربسته با قیمت همکاری

خرید دوربین مداربسته به صورت عمده یا خرید با قیمت همکاری امروزه برای فعالان صنف مدار بسته بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه نصب و استفاده از دوربین مداربسته روزبه‌روز بیشتر می‌شود. حفظ امنیت و نگهداری از اموال افراد یکی از ضروری‌ترین اصول زندگی هر فرد است. امروزه اکثر مراکز اداری و تجاری به دوربین‌های مداربسته مجهز شده‌اند. همه این مراکز برای حفظ امنیت و نگاه داشت اموال خود از خطر سرقت و دزدی یک سیستم نظارتی و امنیتی دقیق را ایجاد کرده‌اند.

در مرکز آیس پلاس، فروش عمده دوربین مداربسته با قیمت‌های مناسب صورت می پذیرد تا نصابان، تکنسین ها و افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه کاری سیستم های نظارت تصویری فعالیت دارند برای حفظ حاشیه سود مناسب بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت همکاری از آیس پلاس تهیه نمایند. اگر می‌خواهید با انواع و کاربردهای دوربین‌های مداربسته آشنا شوید همراه ما باشید.

مراکزی مانند بانک‌ها، مراکز تفریحی و تجاری مانند پاساژها و مراکز خرید، شرکت‌ها، مناطق مسکونی و… همه می‌توانند تحت یک سیستم نظارتی با دوربین‌های مداربسته شبانه‌روزی محل کار و زندگی خود را حتی کیلومترها دورتر از آن محل ببینند و تحت نظارت خود داشته باشند.

فروش عمده دوربین مداربسته

فروش عمده دوربین مداربسته داهوا dahua هایک ویژن

دو برند مطرح دوربین مداربسته در ایران برند داهوا و هایک ویژن می باشد. این دو برند بخاطر کیفیت و قیمت مناسب سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. همکاران گرامی می توانند برای خرید دوربین مداربسته داهوا یا هایک ویژن به قیمت عمده به مرکز آیس پلاس مراجعه نمایند.

ایس پلاس به عنوان یکی از فروشندگان عمده دوربین مداربسته DAHUA و HIKVISION و TIANDY در کشور همواره مورد اعتماد تکنسین ها و فعالین دوربین مداربسته بوده است.

کاربردهای دوربین مداربسته

  • مهم‌ترین کاربرد و هدف طراحی دوربین‌های مداربسته حفظ امنیت است.
  • دوربین‌های مداربسته مجهز به مادون‌قرمز امکان دید در تاریکی را فراهم می‌کنند.
  • دوربین‌های مداربسته زمانی که کیلومترها دورتر از منزل و یا محل کار خود هستید به شما کمک می‌کنند بتوانید بر محیط کار و زندگی خود نظارت کنید.
  • در محیط‌های کاری با نصب دوربین رؤسا و مدیران می‌توانند بر انجام کار کارمندان خود نظارت کنند.
  • نصب دوربین در مراکز مهمی مانند بانک‌ها و طلافروشی‌ها و صرافی‌ها و مراکزی ازاین‌دست می‌تواند خطر سرقت را کاهش داده و در صورت بروز این اتفاقات خیلی سریع افراد را مطلع کند.
  • نصب دوربین مداربسته در منازل مسکونی نیز می‌تواند از ورود افراد غریبه و دزدی و اتفاقات خطرناک به‌ویژه در مناطقی که احتمال بروز خطر بالاست مانند مناطق دور از شهر جلوگیری کند.
حتما بخوانید:  انتخاب هارد مناسب برای دوربین مداربسته

چرا آیس پلاس برای خرید عمده دوربین مداربسته پیشنهاد می شود؟

شرکت مهر همیار که با نام تجاری آیس پلاس فعالیت دارد با بیش از 10 سال فعالیت در فروش و اجرای پروژه های سیستم های نظارت تصویری با بهرمندی از تیم متخصص و حرفه ای خود ضمن ارائه بهترین و بهینه ترین راه حل ها برای حفاظت و نظارت بر اماکن عمومی و خصوصی سعی دارد هزینه های جانبی و تمام شده کارفرما را تا جد زیادی کاهش دهد.

بخشی از رزومه ما:

✅ همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در بروزرسانی سیستم های دوربین مداربسته در استان فارس

✅ همکاری با اداره کل دادگستری استان فارس

✅ همکاری با اداره کل ثبت اسناد استان فارس

✅ اجرای بیش از 500 دوربین در مجتمع تجاری سعدی شیراز

✅ تجهیز واحد های تولیدی شهرک صنعتی شیراز

✅ اجرای بیش از 1000 پروژه موفق مسکونی در سراسر ایران

✅ آموزش بیش از 800 تکنسین دوربین مداربسته در کل کشور

✅ سابقه کار بالا با مطرح ترین برند های دوربین مداربسته دنیا

✅ همکاری با معادن شن و ماسه و تجهیز معادن به سیستم های نظارت تصویری با ارتباطات رادیویی

انواع دوربین مداربسته

اگر بخواهید بهترین و کاربردی‌ترین دوربین‌ها را برای منزل یا محل کار خود خریداری کنید باید ابتدا با انواع دوربین مداربسته و کاربردهای هر نوع از آنها آشنایی پیدا کنید. اگر در شهرهای مختلف کشور هستید و می‌خواهید انواع دوربین‌های مداربسته را به قیمت عمده خریداری کنید نگران نباشید. مرکز آیس پلاس فروش عمده دوربین مدار بسته در شیراز، تهران، اصفهان، یزد، کرمان، بوشهر را آغاز کرده است. در این قسمت ما شما را برای خرید انواع دوربین راهنمایی می‌کنیم.

  • دوربین‌های مداربسته Dome

به جهت شکل گنبدی محفظه‌ای که دوربین در آن قرار گرفته است به آن گنبدی یا Dome گفته می‌شود. این نوع دوربین‌ها قابل دیدن هستند و اغلب در سقف و قسمت فوقانی دیوار نصب می‌شوند. این دوربین‌ها معمولاً نامحسوس هستند؛ به جهت اینکه تشخیص جهت دید آن‌ها دشوار است. این نوع دوربین معمولاً در مراکز تجاری بزرگ، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها استفاده می‌شود؛ چراکه زاویه دید وسیعی داشته و امکان چرخش 360 درجه دارد.

حتما بخوانید:  آیا برای کاهش هزینه پروژه دوربین مداربسته کالای ارزان کار کنیم؟

قیمت همکاری دوربین مداربسته

  • دوربین‌های مداربسته گلوله‌ای

این نوع دوربین‌ها کاملاً قابل‌مشاهده هستند و بدنه‌ای استوانه‌ای‌شکل دارند. از دوربین گلوله‌ای در مناطق باز استفاده می‌شود. علت محبوبیت این نوع دوربین آن است که می‌تواند تا فاصله طولانی را رصد کند. به جهت اینکه در فضای آزاد قرار می‌گیرد بدنه آن در برابر آب و گردوخاک و… مقاوم است.

  • دوربین‌های مداربسته C-Mount

این نوع دوربین‌ها مجهز به لنزهای جداشدنی هستند. می‌توان با نصب لنزهای ویژه حتی محدوده دید دوربین را تا 40 فوت افزایش داد. یک بازدارنده عالی در برابر امور مجرمانه هستند و به‌راحتی قابل دید هستند. مهم‌ترین ویژگی این دوربین آن است که می‌توان لنز آن را برای میدان دید مختلف تطبیق داد. این نوع دوربین در شرایط بسیار بد آب‌وهوایی مناسب است و بهترین استفاده آن در امتداد جاده برای دید محدوده جاده است.

  • دوربین‌های مداربسته روز/ شب

طراحی لنز این نوع دوربین‌ها به نحوی است که می‌تواند دید واضحی هم در شب و هم در طول روز ایجاد کند. ویدئوهای ضبط شده توسط این دوربین در هر نوع میزان نور واضح و مشخص هستند. این نوع دوربین مداربسته می‌تواند تصاویر را هم رنگی و هم سیاه و ‌سفید ضبط کند. قاب و بدنه این دوربین نیز در برابر عوامل خارجی مانند آب‌وخاک و رطوبت مقاوم هستند. این مدل بهترین دوربین برای مراکز تجاری که نیاز به نظارت شبانه‌روزی دارند، است.

مرکز پخش دوربین مداربسته

  • دوربین‌های مداربسته تحت شبکه

این نوع دوربین‌ها تحت شبکه اینترنت فعالیت می‌کنند. با استفاده از این نوع دوربین‌ها می‌توان تصاویر را به‌صورت آنلاین و زنده در سرتاسر دنیا به اشتراک گذاشت. این نوع دوربین می‌تواند به اتصال سیم نیاز داشته و یا بی‌سیم طراحی شده باشد. همچنین امکان آرشیو کردن تصاویر ضبط شده در این دست دوربین مداربسته امکان‌پذیر است. این نوع دوربین برای افراد و صاحبان مشاغلی که معمولاً دور از محل قرار دارند امکان دیدن محل کار خود را به‌سادگی بر روی یک دستگاه هوشمند مانند تلفن و یا لپ‌تاپ امکان‌پذیر کرده است.

حتما بخوانید:  راهنمای خرید دوربین مداربسته ضد آب

فروش عمده دوربین مدار بسته

انواع برندهای دوربین مداربسته مانند دوربین مدار بسته داهوا و یا دوربین مدار بسته هایک ویژن و انواع برندهای مطرح و معتبر از دوربین‌های مداربسته را در انواع مختلف می‌توانید به شکل عمده و با قیمت عمده از مرکز فروش آیس پلاس خریداری کنید.

آیس پلاس یک مرکز پخش دوربین مدار بسته است که انواع برندها و انواع مدل‌های دوربین را بسته به نیاز شما به فروش می‌رساند. با مراجعه به وب‌سایت می‌توانید لیست انواع دوربین و کارایی آن‌ها را مطالعه کرده و باتوجه‌به نیاز خود بهترین دوربین‌های مداربسته را برای محل کار و یا منزل مسکونی خود خریداری کنید.

یکی از مزایای خرید عمده دوربین به شکل عمده برخورداری از تخفیفات بسیار بالا و درعین‌حال دستیابی به بهترین برندهای آن است. علاوه بر این قیمت دوربین مداربسته به همکاران عزیز با تخفیفات ویژه و قیمت‌های تمام شده مناسب خواهد بود. همین حالا به وب‌سایت آیس پلاس مراجعه کنید و یکی از مشتریان ویژه ما شوید.

پایین ترین قیمت دوربین مداربسته

جمع‌بندی

از گذشته تا امروز حفظ امنیت و مراقبت از اموال و جان افراد دغدغه همه افراد بوده است. به جهت این دغدغه با گذشت زمان همواره راهکارهایی برای حفظ امنیت ارائه شده و لوازمی نیز برای آن طراحی شده است. یکی از بهترین ابزارهای امروز برای حفظ امنیت و جلوگیری از اعمال مجرمانه، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته است.

در این مقاله انواع دوربین‌های مداربسته و کارایی آن‌ها را با شما به اشتراک گذاشتیم. ضمناً شما را با مرکز فروش آیس پلاس که یک مرکز معتبر برای فروش عمده دوربین مداربسته کابلی، انالوگ، وایفای و تحت شبکه است، آشنا کردیم.

برای ارتباط با آیس پلاس:

تماس با ما

آدرس : شیراز، خیابان سی متری سینما سعدی، حد فاصل چهار راه ذوالانوار و چهار راه هنگ، طبقه بالای ابزار یقطین

ارتباط سریع با پشتیبانی : 09176501148 یا 09179068790

آی دی اینستاگرام : iceplus.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]