کاهش قیمت پروژه دوربین مداربسته

آیا برای کاهش هزینه پروژه دوربین مداربسته کالای ارزان کار کنیم؟

در بازار برای خرید دوربین مداربسته برند های بسیار زیادی با دامنه قیمتی وسیعی وجود دارد، همچنین بسیاری از همکاران برای کاهش قیمت پروژه دوربین مداربسته مشاوره های اشتباه به کارفرما می دهند و همین موضوع دلیلی بر سردرگمی کسانی است که قصد خرید دوربین های مداربسته را دارند.

البته این موضوع فقط به عزیزانی مربوط می شود که عادت دارند قبل از خریدشان تحقیق می کنند و معمولا وقتی با ما مشاوره می کنند سردرگم بودنشان را به راحتی می توان حس کرد.

بنده به این عزیزان پیشنهاد می کنم که مشاوره کامل ما در زمینه خرید ، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را حتما ببینند برای این کار فقط کافیه اینجا کلیک کنید.

خب بیاید به عنوان یک تکنسین دوربین مداربسته که قصد اجرای پروژه دوربین مداربسته را دارد به این موضوع نگاه کنیم.

قبل از مطالعه ادامه مطلب این ویدیو را ببینید

حتما می دانید که قبل از اجرای پروزه باید در یک رقابت قیمتی سخت و نفس گیر شرکت کنیم تا اگر موفق به تایید کارفرما شدیم برای خرید اجناس و نصب آنها اقدام کنیم.

خیلی از نصاب ها و تکنسین های دوربین مداربسته در چنین شرایطی برای کاهش قیمت پروژه و تایید کارفرما کالاهای بیکیفیت ارزان قیمت پیشنهاد می دهند.

بنظر بنده این یک سیاست کاملا اشتباه بوده و در دراز مدت باعث بدنامی این عزیزان در بازار دوربین های مداربسته می شود.

در تایید صحبت های بنده فقط کافیست به شرکت های قدر در بازار دوربین های مداربسته نگاه کنید آیا آنها خوش نامی خود را در بازار با کالاهای ارزان قیمت بیکیفیت به دست آورده اند یا بیشتر بر کیفیت کار خود تاکید داشته اند؟

حتما بخوانید:  مراکز فروش دوربین مداربسته در شیراز

بدون شک اگر کیفیت کار در اولویت بالاتری نسبت به قیمت قرار بگیرد در دراز مدت اعتماد کارفرمایان به ما جلب می شود و پروژه های بزرگی از طرف انها به ما واگذار خواهد شد.

البته صحبت های بنده به این معنا نیست که کالاهای گران قیمت به مشتری هایمان پیشنهاد دهیم ما می توانید برند های باکیفیت و خوشنام بازار را پیدا کرده و در پروژه هایی که رقابت قیمتی وجود دارد آن ها را به کارفرما پیشنهاد دهیم.

یکی از برند های قابل باکیفیت و قیمت اقتصادی بازار دوربین مداربسته هیرو یا hero می باشد. برای استعلام قیمت این محصولات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نمایندگی دوربین مدار بسته هیرو در شیراز

شما می توانید برای پروژه های بزرگ خود از دوربین های تحت شبکه دوربین تیاندی یا tiandy استفاده کنید چرا که خط تولید این دوربین ها در ایران می باشد و در رقابت قیمتی با برند های هم تراز خود بسیار موفق بوده است.

دوربین مداربسته تیاندی

ولی چنانچه قیمت خیلی اپشن مهمی برای کارفرمای شما محصوب نمی شود از برند های دوربین مداربسته هایک ویژن (hikvision) یا دوربین مداربسته داهوا (dahua) استفاده کنید.

دوستان عزیز چنانچه شما همکار ما هستید و قصد دارید این برند ها را با قیمتی مناسب تر (قیمت همکار) تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]