خرید دوربین چینی

خرید دوربین مداربسته از چین

 خرید دوربین مداربسته چینی

در این پست میخواهیم محصولاتی در باب خرید دوربین مداربسته چینی به شما معرفی کنیم. همچنین اطلاعاتی در مورد این شرکت چینی که تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته است، ارایه دهیم تا از خرید خود مطمئن باشید.جهت اطلاع از قیمت دوربین مداربسته با مشاوران در ارتباط باشید.

خرید دوربین مداربسته مارک داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل HDPW1200RP-سقفی-دو مگاپیکسل-30 متر دید درشب

dvr داهوا مدل XVR4108HS-S2
dvr داهوا مدل XVR4108HS-S2

معرفی شرکت داهوا

برای خرید دوربین مداربسته چینی اصلا نگران نباشید چون، شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این  نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد.

بر اساس گزارش IHS شرکت داهوا از سال ۲۰۱۴ تا کنون رتبه دوم فروش تجهیزات مدار بسته در جهان را کسب کرده است و در سال ۲۰۱۷ رتبه سوم، بین ۵۰ شرکت برتر امنیتی در دنیا کسب کرده است.

نمایندگی های شرکت داهوا

دوربین ماربسته داهوا در شیراز تامین کننده و مجری دوربین های مداربسته داهوا در شیراز و جنوب کشور است.

حتما بخوانید:  رنج آی پی دوربین های تیاندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]