رنج ای پی دوربین های تیاندی

رنج آی پی دوربین های تیاندی

آموزش پیدا کردن ای پی دوربین مداربسته:

برای کسانی که از دوربین مداربسته تحت شبکه استفاده میکنند، ای پی آدرس مهمترین موردی است که مدام با آن سروکار دارند.  وجود آی پی دوربین برای شناسایی آن توسط دستگاه الزامی میباشد. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور میتوانید آي پي دوربين مداربسته را پيدا كنيد؟

روش یافتن ای پی دوربین مداربسته و معرفی نرم افزار سرچ IP دوربین های مدار بسته را در این مقاله می خوانید. نحوه پیدا کردن آی پی دوربین مداربسته کار چندان سختی نیست با کمی دقت و صبر میتوانید موفق شوید.

برای خرید عمده، همکاری و دیدن لیست دوربین تیاندی به لینک زیر مراجعه کنید.

دوربین تیاندی کلیک کنید.

دوربین تیاندی:

رنج آی پی دوربین های تیاندی بسیار قوی است به طوری که توانایی تصویر برداری ۲ مگاپیکسل در شب را دارد و به صورت بولت طراحی شده است.ثبت تصاویر در شب با این دوربین مداربسته تا شعاع ۵۰ متر افزایش یافته است. تکنولوژی دید در شب با دوربین مدار بسته تیاندی TC-C32GN هوشمندانه طراحی شده است. خلاصه مشخصات این دوربین عبارت اند از:

·Up to 1920×1080@30fps
·S+265/H.265/H.264
·Min. illumination Color: 0.02Lux@F2.0
·Smart IR, IR Range: 50m
·Operating Conditions -35°~65°, 0~95% RH
·POE, IP67
·Smart Codec/Image/Alarm

روش های پیدا کردن ای پی دوربین مداربسته:

برای پیدا کردن آی پی دوربین مدار بسته به روش های مختلفی میتوان اقدام کرد.با استفاده ازدستگاه رکورد NVR، از طریق رایانه و نرم افزارهای IP Scanner و… می توانید به این آدرس دست پیدا کنید.اگر IP دوربین مداربسته شناسایی شود این امر کمک می کند تا مراحل بعدی کانفیگ دوربین IP راحت انجام شود. البته اگر از فناوری P2P هم استفاده کنید،میتوانید تصاویر را از راه دور مشاهده کنید،و مجبور به دست و پنجه نرم کردن با آدرس دوربین IP نیستید.

حتما بخوانید:  خرید دوربین مداربسته مخفی بیسیم

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی:

به خاطر جذابیت های دوربین های تیاندی خریداران دوربین های مدار بسته بیشتر از قبل دوربین های تیاندی را برای خرید انتخاب میکنند. تقاضای زیاد کاربران برای خرید این مدل از دوربین ها باعث افزایش رتبه جهانی بسیاری از فعالان صنعت دوربین مداربسته تیاندی شده است.کیفیت دوربین تیاندی و قیمت مناسب آن نسبت به برندهای معروف یکی از دلایل بالا بودن طرفداران این مدل از دوربین ها شده است. خریداران متوجه ای موضوع شده اند که با صرف هزینه ای بسیار کمتر می توانند دوربینی با کیفیتی مشابه برند های برتر و همچنین کارآیی مشابه خریداری کنند. در ادامه این مطلب به بعضی از ویژگی های خاص در این دوربین پرطرفدار که باعث تمایز آن نسبت به سایر برندها شده است می پردازیم.

تماس با ما

برای خرید عمده دوربین مداربسته از بهترین و مطرح ترین برند ها از نمایندگی خرید دوربین مداربسته به راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

آدرس : شیراز، خیابان سی متری سینما سعدی، حد فاصل چهار راه ذوالانوار و چهار راه هنگ، طبقه بالای ابزار یقطین

ارتباط سریع با پشتیبانی : 09176501148

شماره تماس دفتر:  32344992-071

ایمیل : theiceplus@gmail.com

اینستاگرام : instagram.com/iceplus.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]