رنج ای پی دوربین های داهوا

رنج آی پی دوربین داهوا

ای پی دوربین داهوا

آی پی دوربین داهوا یک شناسه منحصر به فرد است که به هر دوربین تحت شبکه داهوا اختصاص داده می‌شود. این شناسه به شما امکان می‌دهد که دوربین خود را از طریق رایانه، تلفن همراه، دستگاه ضبط و یا سایر دستگاه‌های متصل به شبکه مدیریت و کنترل کنید. آی پی دوربین داهوا معمولاً به صورت چهار عدد جدا شده با نقطه نوشته می‌شود، مثلاً 192.168.1.108. برای پیدا کردن آی پی دوربین داهوا، می‌توانید از راهنمای کاربری محصول، برچسب روی دوربین، نرم‌افزار جستجوی دوربین استفاده کنید.

برای اطلاع از رنج آی پی دوربین داهوا و کسب اطلاعات در رابطه با آی پی در این مقاله با ما همراه باشید.جهت اطلاع از قیمت دوربین مداربسته با شرکت در تماس باشید.

پیش ‌نیاز های آی پی دادن به دوربین مداربسته داهوا:

اگر شما تصمیم دارید که به دوربین مداربسته داهوا آی پی بدهید برای شروع لازم است تادستگاه ذخیره سازتصویر DVR یا NVR را تهیه کنید.

دوربین مداربسته داهوا یکی از دوربین های عالی و فوق العاده در بازار می باشد که با رزوولوشن بالا توانایی هر قابلیتی را دارد.

در این دو دستگاه شیوه تغییر دادن رنج آی پی دوربین داهوا نسبت به یکدیگر کمی تفاوت دارد.

به همین علت برای تغییر رنج آی پی دوربین مداربسته داهوا از طریق دستگاه ذخیره ‌سازی DVR و NVR باید آموزش های جداگانه ‌ای ببینید.

براین اساس شما می توانید دوربین های مورد نظر خودتان را راه اندازی و سپس آن ها را فعال سازی کنید.

بعد از راه اندازی یا مرحله Initialize، حال زمان آی پی دادن به دوربین مدار بسته داهوا فرا رسیده و بعد از گذراندن این مرحله دوربین شما آماده استفاده است.

حتما بخوانید:  دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا

این موضوع را فراموش نکنید که شرکت تولید کننده دوربین داهوا یک آی پی ثابت را برای این نوع دوربین ها در نظر گرفته است.

که در صورت نصب یک دوربین به طور معمول به تنظیم آی پی دوربین داهوا احتیاجی پیدا نخواهید کرد و کار شما آسان تر خواهد شد.

در واقع IP همان شناسه یا آدرس دستگاه دیجیتال است که با وجود آن سیستم کامپیوتری می تواند دستگاه مورد نظر را شناسایی کرده و به آن متصل شود.

 

آشنایی با دوربین مداربسته داهوا Dahua:

شرکت داهوا (Dahua)، ارائه دهندهٔ راه کارها و محصولات سامانه نظارت تصویری به سراسر جهان می‌باشد که در سال ۲۰۰۱ در چین تأسیس شد.

کمپانی dahua دارای چهار زیرمحموعه تحقیقاتی است که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud، داهوا همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، خدمات رایانش ابری، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد.

طبق گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم جهان در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در ۵۰ شرکت برتر در مجله بین‌المللی A&S در سال ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌ذاست.

برای ارتباط با آیس پلاس؛ نمایندگی داهوا تماس بگیرید: 09179068790

 

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]