تکنیک فروش دوربین 150 هزار تومانی

در این پست قصد داریم چند تکنیک تست شده فروش دوربین مداربسته را به همکاران عزیز آموزش دهیم. همانطور که می دانید سیستم دوربین مداربسته برای عموم مردم یک سیستم ناشناخته است و اطلاعات عمومی مردم در این باره بسیار پایین است.

یکی از تکنیک های فروش فوق العاده که قصد داریم در این پست راجع به ان صحبت کنیم تکنیک “دوربین 150 هزار تومانی ” است. در این تکنیک به شما آموزش می دهیم چطور فروش دوربین مداربسته را چندین برابر افزایش دهید.

لازم به ذکر است که پیش نیاز این تکنیک داشتن کمی تبلیغات است ک به واسطه تبلیغات ما مشتری تلفنی یا اصطلاحا زنگ خور های تلفنی داشته باشیم.

یکی از مواردی که در فروش هر چیزی بسیار مهم است بحث نرخ تبدیل یا conversion rate می باشد.

conversion rate یا نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل در شرایط مختلف معانی و تفسر های خاص خود را دارد ولی در موضوع بحث ما به معنی درصد تبدیل شدن مخاطبان ما به خریداران محصول ما است.

همیشه نرخ تبدیل مراجعه کنندگان حضوری بسیار بالا تر از نرخ تبدیل زنگخور هاست.

نرخ تبدیل در فروش دوربین مداربسته

این بدین معناست که شخصی که به دفتر کار یا مغازه ما مراجعه می کند با احتمال خیلی زیادی از ما خرید می کند نسبت به شخصی که به ما زنگ می زند و سوالاتی در مورد قیمت و مشخصات محصول می پرسد.

دلیل این امر هم کاملا مشخصه، اولویت های افراد در شرایط مختلف متفاوت است. شخصی که زنگ میزند مایل است کالای مد نظر خود را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری نماید. به همین دلیل تماس های زیادی میگیرد و با فروشندگان مختلف صحبت می کند.

در نهایت به قصد خرید به یکی از فروشگاه ها مراجعه می کند. پس شخصی که تماس می گیرد صرفا می خواهد آمار محصول مورد نظر خود را بگیرد ولی شخصی که حضور پیدا میکند قصد خرید دارد.

پس این سر موضوع سر نخی است برای انفجار در فروش ما

اگر ما زنگخور های تلفنی خود را به مشتریان حضوری تبدیل کنیم با فروشی چند برابری مواجه خواهیم شد. این کار را با تکنیک دوربین 150 هزار تومانی انجام میدهیم.

تکنیک فروش دوربین 150 هزار تومانی

در سال های اخیر پلتفرم دیوار بستری مناسب برای قرار دادن اگهی های تبلیغانی و فروش می باشد. در این پلتفرم مردم اگهی های فروشنده ها را می بینند و با انها تماس می گیرند و در مورد شرایط محصول و قیمت آن مذاکره و صحبت می کنند.

در این حین یکی از همکاران ما که در صنف دوربین مداربسته فعالیت می کرد بازخورذ خیلی بهتری از دیگران داشت و بصورت اگاهانه یا غیر اگاهانه زنگخور های خود را به مشتریان حضوری تبدیل می کرد. و خود به خود فرش خود را چندین برابر افزایش می داد.

این شخص پشت تلفن بجای قیمت دادن و دادن اطلاعات دقیق به مشتری، شرایط را طوری رقم میزد که مشتری تمایل به حضور در مغازه ایشان میکرد.

این شخص خلاق به مشتری می گفت دوربین از 150 هزار تومان در مغازه ما موجود است لطفا تشریف بیارید مدل های مختلف را ببینید و من به شما کمک می کنم مدلی که برای نیاز شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

چه چیزی بهتر از این برای کسی که قصد خرید دارد و مشغول جمع کردن اطلاعات از محصول مد نظر خود است؟

پس ما این تکنیک را تکنیک دوربین 150 هزار تومانی می نامیم.

شخص فروشنده در ابتدا خیال مشتری را از قیمت راحت می کند و قیمت کف را که اصلا شاید وجود خارجی هم ندارد به مشتری اعلام می کند و سپس برای مشاوره کامل و معرفی همه مدل های دوربین، مشتری را به محل کار خود دعوت می کند.

وقتی شخص به صورت حضوری به جایی مراجعه می کند به احتمال خیلی زیادی خرید خود را انجام می دهد و شخص فروشنده به همین راحتی و با بکار گیری یک تکنیک ساده فروش خود را چندین برابر افزایش می دهد.

این ویدیو را برای توضیحات مفصل تر از دست ندهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه