درباره برند دوربین مدار بسته hero

این مارک دوربین مداربسته عمده قدمت زیادی ندارد ولی با توجه به کیفیت بالای محصولات خود توانسته است خود را به تراز برند های با سابقه برساند.

آیس پلاس نمایندگی دوربین های مداربسته هیرو در شیراز

شما می توانید برای خرید ، سفارش و اجرای پروژه ها تون در شیراز با کارشناسان آیس پلاس ، نمایندگی محصولات هیرو در شیراز و جنوب کشور تماس بگیرید برای این کار از را های ارتباطی زیر استفاده کنید.

تماس با آیس پلاس

آدرس دفتر مرکزی : شیراز، خیابان سی متری سینما سعدی، حد فاصل چهار راه ذوالانوار و چهار راه هنگ، طبقه بالای ابزار یقطین

ارتباط سریع با پشتیبانی : 09179068790

ایمیل : theiceplus@gmail.com

بخشی از دوربین های مدار بسته hero – لازم به ذکر است که قیمت های درج شده قیمت نمایندگی دوربین مدار بسته هیرو در شیراز می باشد.

 

دوربین های مداربسته هیرو در دو نوع دوربین های آنالوگ hd و دوربین های ip تولید و مونتاژ می شوند. سری دوربین های hd تا رزولوشن 5 مگا پیکسل تولید شده است ولی سری های ip تا 8 مگاپیکسل هم تولید و عرضه شده است.

دوربین های مداربسته برند hero (یا هیرو) از آن دسته دوربین های مداربسته ای هستند که خیلی زود جای خود را در بازار سیستم های حفاظتی پیدا کردند و دلیل این امر چیزی جز کیفیت بالا این محصولات بهمراه قیمت اقتصادی این برند نمی باشد. ( نمایندگی دوربین مداربسته هیرو در شیراز ) مطالب کامل تری در ارتباط با دوربین مداربسته هیرو و نمونه تصویر دوربین 2 مگاپیکسل هیرو را پایین همین صفحه مشاهده کنید.

حتما بخوانید:  قیمت دوربین مداربسته چینی

دوربین مداربسته HERO HD-CVI

لیست قیمت دوربین های مداربسته هیرو

برای نمایش همه مدل های دوربین های hd هیرو به همراه قیمت و سایر مشخصات به صفحه دوربین های مداربسته هیرو مراجعه کنید.

نمونه تصویر دوربین مداربسته هیرو 

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]