دلیل اختلاف قیمت در دوربین های مداربسته

چرا بعضی از دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسل از دوربین های 5 مگاپیکسل قیمت بالاتری دارند؟

دوربین مداربسته از جمله کالاهایی است که اطلاعات عمومی در مورد آنها پایین می باشد و ما به عنوان مشاوره خرید این نوع سیستم ها باید اطلاعات مردم را در این زمینه بالا ببریم و تا می توانیم مشاوره های ارزشمند به هموطنان عزیز ارائه بدیم.

یکی از دغدغه های اصلی خریداران دوربین های مداربسته تفاوت قیمت بین پیش فاکتور های دریافتی از شرکت های مختلف می باشد و گاها تحقیق میکنند که چرا بین پیش فاکتور های شرکت های خدمات دوربین مداربسته تفاوت قیمتی بالایی وجود دارد.

مثلا یکی از سوالات پر تکرار این عزیزان این است که می پرسند چرا قیمت شرکتی که با دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسل پیش فاکتور داده است از قیمت شرکتی که با دوربین های 5 مگاپیکسل قیمت داده گران تر است؟

دوستان و همراهان عزیز برای خرید دوربین مداربسته باید به دیتاشیت دوربین ها و همچنین برند اون دوربین مداربسته دقت ویژه ای نمود. رزولوشن دوربین مداربسته و چند مگاپیکسل بودن دوربین فقط یکی از فاکتور های مهم دوربین مداربسته می باشد و نه تنها فاکتور مهم.

از جمله مهم ترین تفاوت هایی که در دوربین های مداربسته وجود دارد قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. از جمله قابلیت های سخت افزاری مهم که در قیمت دوربین ها بسیار تاثیر گذار است قابلیت wdr می باشد.برای استعلام قیمت دوربین عمده مداربسته با مشاوران در تماس باشید.

قابلیت های نرم افزاری دیگری نیز وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها دقت نمود و طبیعتا این قابلیت ها روی قیمت دوربین تاثیر گذاراند. از جمله این قابلیت های می توان به قابلیت blc و hlc اشاره کرد.

حتما بخوانید:  لیست قیمت دوربین تیاندی

قابلیت digital wdr یا dwdr هم مثل قابلیت wdr می باشد با این تفاوت که این قابلیت نرم افزاری است و پردازش تصویر را بصورت نرم افزاری انجام میدهد و تاثیر آن به اندازه wdr سخت افزاری نیست.

آپشن های دیگری نیز وجود دارد که در قیمت دوربین ها تاثیرگذار است مثل نوع لنز دوربین ها ريال قدرت و نوع دید در شب دوربین ها ، بدنه و کیس دوربین و ….

در این آموزش فقط قصد داشتیم چند دلیل برای اختلاف قیمت در دوربین ها بیان کنیم. برای اطلاعت بیشتر با مشاوران ما در تیم پشتیبانی آیس پلاس مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]