آموزش صفر تا صد دوربین لامپی

صفر تا صد دوربین لامپی

آموزش ویدیویی دوربین لامپی قسمت اول

آموزش ویدیویی دوربین لامپی قسمت دوم

دوربین لامپی چیست؟

دوربین لامپی دوربینی است که شبیه لامپ ساخته شده و زیر آن یک لنز دارد که اگر زیر سقف نصب شود تصویر گرد و 360 درجه ای از محیط اطراف خود نمایش می دهد. در این مقاله نحوه نصب و انتقال تصویر دوربین لامپی روی موبایل بصورت کامل آموزش داده شده است.جهت خرید دوربین مداربسته با شرکت در تماس باشید.

تصویر این دوربین دارای قابلیت زوم نیز می باشد بطوری که به تمام زوایا قابل چرخش می باشد.

همچنین در منوی این دوربین امکان نمایش تصاویر در چند حالت مختلف وجود دارد. مانند تصویر زیر:

تصویر دوربین لامپی

برای داشتن دوربین لامپی چه پیش نیاز هایی باید داشت؟

دوربین لامپی یک نوع دوربین وایفای بیسیم می باشد که استریم های ویدیویی را با استفاده از امواج وای فای و روی بستر اینترنت به گوشی همراه کاربر انتقال می دهد.

برای این کار به یک مودم اینترنت نیاز است توجه شود که برای ذخیره تصاویر باید یک عدد مموری sd card تا حداکثر حافظه 64 گیگابایت تهیه شود.

امکانات دوربین لامپی

از مهم ترین قابلیت های دوربین لامپی می توان به امکان مکالمه دو طرفه اشاره کرد بطوریکه می توان از راه دور هم صدای محیط را با استفاده از موبایل خود شنید و هم می توان با موبایل صحبت کرد.

امکان اشتراک تصویر دوربین لامپی روی چندین گوشی های هوشمند وجود دارد.

امکان تشخیص خرکت در محیط در دوربین های لامپی وجود دارد و بر همین اساس می تواند عمل ذخیره سازی را انجام دهد. بطوریکه فقط در زمان هایی که در محیط حرکت وجود دارد تصاویر روی حافظه دوربین ذخیره شود و در زمان هایی که حرکتی در تشخیص داده نشود جهت صرفه جویی در حافظه عمل ضبط تصاویر انجام نشود.

دوربین لامپی در چه شرایطی استفاده می شود؟

  • دوربین لامپی بدلیل اینکه یک دوربین بیسیم V380 می باشد و انتقال تصاویر را بصورت وایرلس انجام می دهد به سیم کشی و دستگاه ضبط کننده و همینطور هارد دیسک اینترنال نیاز ندارد فقط کافیست یک مموری sd card خریداری نمایید تا تصاویر روی این حافظه جانبی ذخیره شود. پس این دوربین یک دوربین نسبتا ارزان قیمت می باشد و چنانچه نخواهید هزینه زیادی بابت نصب دوربین مداربسته انجام دهید دوربین لامپی انتخاب مناسبی است.
  • بخواهیم از بالا تصاویر را روعیت کنیم. بدلیل اینکه دوربین های مداربسته معمولی تصاویر را از روبرو و با زاویه ضبط می کنند ممکن است در هر شرایطی نتوان تصاویر مطلوبی را مشاهده کرد. به همین دلیل در شرایطی که به تصویر از بالا نیاز باشد دوربین های لامپی می توانند انتخاب مناسبی باشند.
  • امکان کابل کشی در محیط وجود نداشته باشد. در شرایطی که به هر دلیلی امکان سیم کشی در محیط وجود نداشته باشد باید از دوربین های بیسیم استفاده نمود که دوربین لامپی انتخاب مناسبی برای این کار است.
حتما بخوانید:  دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت

خرید دوربین مداربسته بیسیم لامپی

دوربین های لامپی چگونه کار میکند

دوربین های لامپی دوربین های مداربسته بی سیم هستند که به صورت یک لامپ معمولی به سرپیچ متصل می شوند و تصاویر محیط را به صورت 360 درجه و پانورامایی نمایش می دهند. این دوربین ها با استفاده از وای فای به مودم و اینترنت متصل می شوند و تصاویر را بر روی گوشی همراه کاربر ارسال می کنند. برای ذخیره تصاویر، این دوربین ها از کارت حافظه SD کارت تا 64 گیگابایت استفاده می کنند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، تشخیص حرکت و دید در شب هستند. این دوربین ها مناسب برای مکان هایی هستند که امکان سیم کشی وجود ندارد یا به تصویر از بالا نیاز دارند.

آموزش نصب دوربین لامپی

وقتی جعبه دوربین لامپی را باز می کنید یک هولدور در جعبه وجود دارد که با استفاده از همین ابزار باید دوربین لامپی را نصب نمود. لازم به ذکر است که برای نصب دوربین لامپی می توان از هولدور های لامپ های معمولی استفاده نمود فقط توجه نماید اگر کلید قطع و وصلی سر راه وجود دارد آن را حذف نموده تا با قطع کلید دوربین لامپی خاموش نشود.

پس از نصب دوربین لامپی نوبت به تنظیمات نرم افزاری دوربین برای بالا اوردن تصویر ان روی موبایل می رسد. تمامی این مراحل در ویدیوی آموزشی که در همین صفحه بارگذاری شده است آموزش داده شده است.خرید عمده دوربین مداربسته برای همکاران گرامی امکان پذیر می باشد.

برای مشاهده تصاویر دوربین لامپی نیاز به نصب نرم افزار V380 pro می باشد.

حتما بخوانید:  خرید دوربین مداربسته انالوگ

ما در این مقاله سعی کردیم آموزش صفر تا صد دوربین لامپی را به شما کاربران عزیز توضیح دهیم و جای هیچگونه سوال دیگری نماند.

نحوه نصب دوربین لامپی

نصب دوربین لامپی یک روش ساده و کارآمد برای افزایش امنیت خانه یا محل کار شما است. برای نصب دوربین لامپی، شما به چند چیز نیاز دارید:

– یک دوربین لامپی که با سرپیچ لامپ شما سازگار باشد
– یک تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید یا ios
– یک مودم وای فای که به اینترنت متصل باشد
– یک نرم افزار مخصوص دوربین لامپی که معمولا با اسکن کردن QR کد روی جعبه یا دفترچه راهنمای دوربین قابل دانلود است

مراحل نصب دوربین لامپی به شرح زیر است:

1. ابتدا باید برق سوکت یا چراغی که می خواهید دوربین را روی آن نصب کنید را قطع کنید.
2. سپس لامپ قدیمی را از سرپیچ بردارید و دوربین لامپی را به جای آن پیچ کنید.
3. بعد از آن باید نرم افزار مربوط به دوربین لامپی را روی تلفن همراه خود نصب کنید. معمولا نرم افزارهای مورد استفاده برای دوربین های لامپی iCSee یا V380 هستند. شما می توانید با اسکن کردن QR کد روی جعبه یا دفترچه راهنمای دوربین، نرم افزار را دانلود کنید.
4. پس از نصب نرم افزار، باید آن را باز کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند Cloud ID، User ID و Password دوربین لامپی را به گوشی خود معرفی کنید. این اطلاعات را می توانید از روی جعبه یا دفترچه راهنمای دوربین پیدا کنید.
5. در این صورت می توانید تصاویر دوربین لامپی را روی گوشی خود مشاهده کنید. همچنین اگر مودم شما به اینترنت متصل باشد، می توانید از هر نقطه ای از دنیا تصاویر دوربین لامپی را به صورت زنده و از راه دور ببینید.

حتما بخوانید:  نرم افزار های دوربین تیاندی

بروزترین و بهترین دوربین های مداربسته عمده در بازار توسط آیس پلاس می باشد که دوربین های عمده تحت شبکه یا دوربین های دیجیتال را در بازار عرضه می کند حتما با مشاورین تماس بگیرین و از کلیه محصولات مطلع بشید.

چگونه دوربین لامپی را به گوشی وصل کنیم

دوربین لامپی یک دوربین مداربسته بی سیم است که به صورت یک لامپ معمولی به سرپیچ متصل می شود. برای اتصال دوربین لامپی به گوشی، شما نیاز به یک تلفن همراه هوشمند، یک مودم وای فای و یک نرم افزار مخصوص دارید. ابتدا باید دوربین لامپی را به مودم وای فای خود متصل کنید. سپس باید نرم افزار مربوط به دوربین لامپی را از طریق اسکن کردن QR کد موجود بر روی جعبه یا دفترچه راهنمای دوربین دانلود و نصب کنید. معمولا نرم افزارهای مورد استفاده برای دوربین های لامپی iCSee یا V380 هستند. پس از نصب نرم افزار، باید آن را باز کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند Cloud ID، User ID و Password دوربین لامپی را به گوشی خود معرفی کنید. در این صورت می توانید تصاویر دوربین لامپی را روی گوشی خود مشاهده کنید. همچنین اگر مودم شما به اینترنت متصل باشد، می توانید از هر نقطه ای از دنیا تصاویر دوربین لامپی را به صورت زنده و از راه دور ببینید.

برای خرید دوربین مداربسته تحت شبکه از جلمه دوربین مداربسته داهوا و دوربین مداربسته تیاندی و دوربین مداربسته هایک ویژن و از جمله دوربین های یاد دیگر که توسط آیس پلاس عرضه می شود میتوانید تماس و برای خرید اطلاعات کافی و لازم را کسب نموده بهترین های بازار را عرضه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]