دوربین های مداربسته پاناسونیک314L

دوربین مداربسته پاناسونیک

دوربین مداربسته پاناسونیک

آیا تا کنون از دوربین مدابسته پاناسونیک، استفاده کرده‌اید؟ دوربین مداربسته پاناسونیک یکی از محبوب ترین برند دوربین های مداربسته در جهان است و از این رو، با توجه به نیاز سنجی مشتریان، آیس پلاس را بر آن داشت تا به بررسی این دوربین ها بپردازیم. بکارگیری و خرید دوربین‌ مداربسته پاناسونیک سبب بهبود ارتباطات و ارتقا کیفیت می‌گردد. پاناسونیک محصولات خود با جدیدترین و فن آوری ها تولید و بسته بندی می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان و آنها قادر به دستیابی به حداکثر بهره از سیستم های دوربین امنیتی تحت شبکه خود هستند.

تاریخچه شرکت پاناسونیک

پاناسونیک در سال 1918 با تولید تجهیزات صنعتی و لامپ فعالیت خود را آغاز نمود. بی شک دوربین های مداربسته پاناسونیک نیز مانند سایر محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفی از برترین های بازار به شمار می روند. پاناسونیک سکیوریتی یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ پاناسونیک است که در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته فعالیت می کند.محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مرتبط  می شود.

پاناسونیک

مشخصات پاناسونیک

  • فراهم کردن امکان کاهش پروسه های لودینک و کاهش میزان پهنای باند را در شبکه های مداربسته
  • استفاده از تکنولوژی MNR که بصورت سه بعدی نویز را در سیستم کاهش می دهد
  • مناسب برای محیط های تاریک و محیط های روشن
  • استفاده از لنزهای حرفه ای، سنسورهای بسیار حساس و تکنولوژی های پروسسینگ سخت افزاری و نرم افزاری سطح بالا
  • استفاده از تکنولوژی  4K و FHD . ارائه کیفیت بالا تصاویر با حداقل پهنای باند
  • افزایش وضوح و امنیت بالا با استفاده از تکنولوژی h265 با استفاده از پلتفرم I-PRO در محصولات Panasonic
  • ارائه دهنده نرم افزار مدیریت تصاویر با قابلیت های مانیتورینگ و ضبط حرفه ای و با ساپورت فوق العاده دوربین های PTZ و سیستم های موبایل
حتما بخوانید:  فروش اینترنتی دوربین مداربسته

 

دوربین پاناسونیک

علت انتخاب

این شرکت اولین شرکتی است که دوربین مداربسته را در سال 1957 تولید کرد. پاناسونیک چندین استاندارد فناوری نانو در صنایع سیستم های نظارت تصویری را ارائه کرد. محصولات پاناسونیک طیف کاملی از محصولات سیستم مداربسته با بالاترین کیفیت تصویر و قابلیت اطمینان حداکثری و با قیمت خرید مناسب را در بر می گیرد.در پروژه های حرفه ای پاناسونیک یکی از بهترین گزینه های موجود برای تامین ملزومات پروژه می باشد.برای خرید مدل و توع بیشتر دوربین مداربسته عمده با لینک درج شده وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]