خرید و نصب دوربین مداربسته در بوشهر

خرید و فروش و خدمات دوربین مداربسته در بوشهر

دوربین مداربسته عمده امروزه به یکی از ارکان اصلی در تامین امنیت ساختمان ها و کسب و کار ها در بوشهر به شمار می رود. با وجود انواع سیستم های حفاظتی – نظارتی مانند دزدگیر اماکن ، سیستم های ردیاب و GPS و… همیشه دوربین های مداربسته تیاندی یا CCTV در بین مردم جایگاه خواصی داشته است. دلیل این امر نیز ایجاد حس امنیت بالایی است که دوربین های مداربسته به افراد القا می کند. همچنین با شکل گیری cloud server ها این امکان برای افراد وجود دارد که همیشه تصاویر دوربین های مداربسته خود را از راه دور با گوشی موبایل خود کنترل کنید.

متاسفانه آمار و ارقام نشان می دهد که سرقت و ناامنی در سال های اخیر سیر صعودی به خود گرفته و نیاز به سیستم های حفاظتی مانند دوربین مداربسته به شدت احساس می شود.

تماس با آیس پلاس نمایندگی دوربین مداربسته در جنوب کشور

آدرس دفتر مرکزی : شیراز – پارامونت – ابتدای قصر الدشت – موسسه جوان – بازرگانی آیس پلاس

ارتباط سریع با پشتیبانی : 09179068790

ایمیل : theiceplus@gmail.com

اینستاگرام : iceplus.ir

دوربین مداربسته بوشهر

نصب دوربین مداربسته در بوشهر

قبل از بیان هر چیزی لازم به ذکر است که اجزای دوربین مداربسته با همدیگر یک سیستم منظم را تشکیل می دهد و هر گونه اختلال در یکی موجود اختلال در کل سیستم و در نتیجه ضبط نامطلوب تصاویر دوربین مداربسته می شود.

برای نصب دوربین مداربسته باید از افراد متخصص استفاده نمود و جهت اخذ بالاترین یازدهی از کالا و محصولات و در نهایت تصاویر باکیفیت تر بهتر است از تجربه و تخصص نصابان با تجربه در بوشهر استفاده نمود.برای خرید دوربین مداربسته در کنگان با ما در ارتباط باشید.

چنانچه جهت نصب دوربین مداربسته دسترسی به افراد متخصص وجود نداشت در این مقاله به ذکر چند نکته برای نصب می پردازیم تا بتوانید در صورت نیاز از این نکات استفاده نمایید.

نکات مهم در نصب دوربین مداربسته

  • در ابتدا حتما جانمایی دوربین های مداربسته و دستگاه DVR یا NVR مشخص شود.
  • فاصله هر دوربین تا دستگاه ضبط کننده مشخص شود تا متراژ هر کابل معلوم شود.
  • بری کابل کشی حتما از داکت و لوله های برق یا فلکسی استفاده شود.
  • دوربین های مداربسته در ارتفاع و زاویه مناسبی نصب شود تا هم میدان دید خوبی داشته باشد و هم نور محیط روشنایی تصویر را کم یا زیاد نکند.
  • در تنظیمات دستگاه DVR یا NVR حتما ساعت و تاریخ دستگاه را به درستی تنظیم کنید.
  • برای انتقال تصویر روی موبایل حتما از یک کابل LAN با کیفیت مطلوب استفاده شود.
  • سعی کنید دوربین های مداربسته ای که در محیط بیرون نصب می شوند یکدیگر را پوشش دهند.
  • سعی کنید محل نصب دوربین و منطقه ای که قرار است دوربین آن را پوشش دهد تضاد نوری نداشته باشند و هر دو نور یکسانی داشته باشند.

چرا دوربین مداربسته را از نمایندگی آیس پلاس خرید کنیم؟

  • بازدید و مشاوره رایگان
  • ارائه کالای اصل با گارانتی و بیمه
  • خدمات پس از فروش فوق العاده
  • قیمت های اقتصادی و رقابتی
  • تخصص و تجربه کارشناسان آیس پلاس
  • نصب با ظرافت سیستم های حفاظتی

خرید و نصب دوربین مداربسته AHD در بوشهر

دوربین های مداربسته AHD دوربین های با رزولوشن بالایی هستند که پس از دوربین های مداربسته آنالوگ به منظور بالا بردن کیفیت تصویر به بازار آمدند و تصاویر HD و FULL HD را با کابل کواکسیال منتقل می کنند.

برای خرید و نصب دوربین های مداربسته AHD از برند های مطرحی مانند داهوا و یا هایک ویژن با نمایندگی آیس پلاس در بوشهر تماس بگیرید.

دوربین داهوا در بوشهر

شرکت داهوا DAHUA یکی از پیشرو ترین شرکت تولید تجهیزات نظارتی تصویری و دوربین های مداربسته در دنیا می باشد. تولیدات این شرکت در اکثر کشور های دنیا خریداری و نصب می شوند. برای خرید و نصب دوربین مداربسته داهوا در بوشهر با نمایندگی آیس پلاس در بوشهر تماس بگیرید.

دوربین داهوا در شیراز

 

دوربین هایک ویژن در بوشهر

هایک ویژن نیز یکی از پیشرو ترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته در دنیا می باشد که در بسیاری از شهر های ایران نمایندگی های فعال دارد. جهت نصب و اخذ خدمات دوربین مداربسته هایک ویژن HIKVISION در بوشهر با نمایندگی آیس پلاس در بوشهر تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن در شیراز

خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت در بوشهر

چنانچه در شهر بوشهر زندگی می کند و به دنبال خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت هستید و از طرفی نمی خواهید که پول خود را دور ریخته باشد و دوربین های مداربسته از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند با کارشناسان ما در نمایندگی دوربین مداربسته آیس پلاس در بوشهر تماس حاصل نمایید. مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد.

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]