دوربین های مداربسته امروزه به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است و به نوعی می تواند یکی از نیاز های واجب خیلی از منازل و کسب و کار ها باشد. چرا که با وجود دوربین مداربسته در یک محیط و تحت پوشش قرار گرفتن آن محیط به نوعی احساس امنیت به صاحب و مالکان آن محیط القا می شود. پس بنا به اهمیت موضوع این مقاله اختصاصا با عنوان ” خرید دوربین مداربسته برای منزل ” نوشته شده است.

برای خرید با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

09176501148

 

در واقع مهم ترین حسنی که دوربین های مداربسته (از جمله دوربین های مداربسته یک منزل مسکونی) برای مردم به ارمغان می آورد احساس امنیت است که از خود امنیت (بنا به تحقیقات و بررسی های صورت گرفته) مهم تر است.

اگر برای خرید دوربین مداربسته برای منزل خود به راهنمایی و مشاوره می توانید روی کمک ما حساب کنید. در ادامه تمام موارد ضروری برای خرید یک سیستم دوربین مداربسته کارامد که در شرایط بحرانی پاسخگوی نیاز های امنیتی شما باشد، گفته خواهد شد.

ما برای راحت تر شدن کار پیشنهاد می دهیم منزل خود را به قسمت های گوناگون از جمله کوچه و محیط بیرون ساختمان ، حیاط منزل ، پارکینگ ، راهرو ها ، سالن و اتاق ها تقسیم بندی کنید چرا که انواع دوربین های مداربسته برای منزل وجود دارد با کیفیت و قیمت های متنوع و به نظر ما هیچ نیازی به خرید بهترین نوع دوربین های مداربسته برای همه محیط های ساختمان نیست، فقط کافیست دوربینی را برای هر محیط انتخاب کنید که مناسب آن محیط می باشد و در واقع از لحاظ کیفیت نیاز های آن محیط را براورده می کند. در غیر این صورت شما هزینه ای بالاتر از آنچه که نیاز است را پرداخت خواهید کرد.

در این مقاله تمام مواردی که برای انتخاب یک سیستم دوربین مداربسته کارامد با کمترین هزینه ممکن،  برای یک منزل مسکونی لازم است، به شما گفته خواهد شد اگر به راهنمای کامل تری نیاز دارید که دلایل این انتخاب ها  نیز گفته شود پیشنهاد می شود مقاله راهنمای کامل خرید دوربین مداربسته را مطالعه نمایید.

حال به ادامه مطلب توجه کنید

چه موقع از دوربین مداربسته وایفای برای منزل خود استفاده کنیم؟

  • اگر برای منزل خود فقط برای اتاق ها و یا سالن و در کل برای محیط داخل نیاز به دوربین مداربسته دارید و همچنین اگر تعداد دوربین های پیش بینی شده زیاد نباشد(دو یا سه عدد بیشتر نباشد) بهتر است از دوربین های مداربسته وای فای استفاده نمایید چونکه نیاز به سیم کشی ندارند و بصورت بیسیم تصاویر را انتقال می دهند همچنین این دوربین ها به دستگاه ضبط کننده و هارد دیسک نیاز ندارند پس بنا به این دلایل قیمت تمام شده برای مصرف کننده بشدت پایین تر است.

چند نمونه از دوربین های وای فای که مورد استقبال زیاد قرار گرفته است را در صفحه محصولات دوربین های مداربسته وای فای ببینید.

چه زمانی از دوربین های مداربسته کابلی برای منزل خریداری کنیم؟

  • اگر به جز سالن و اتاق ها برای سایر میحط های ساختمان خود به دوربین مداربسته نیاز دارید(یعنی تعداد دوربین های مداربسته منزل شما از سه یا چهار عدد بیشتر است) پیشنهاد می شود برای همه محیط های منزل خود از دوربین های مداربسته کابلی استفاده کنید چون در تعداد بالا نیز عملکرد خوبی دارند و نویز پذیری بسیار کمتری نسبت به دوربین های بی سیم دارند. پس اگر قصد خرید دوربین های کابلی برای اتاق ها و سالن را دارید می توانید از دوربین های مداربسته ahd استفاده کنید که چند نمونه از انها را در زیر می توانید مشاهده کنید.

خرید دوربین مداربسته مناسب برای پارکینگ و راهرو های منازل

  • اگر دوربین مداربسته را برای محیط های مثل پارکینگ و راهرو ها می خواهید بهتر از دوربین های مداربسته ای استفاده کنید که هم قابلیت های blc و hlc و dwdr دارند (این قابلیت ها باعث می شوند تا دوربین های مداربسته در شرایطی که نور بطور مستقیم به لنز آنها می تابد تصویر دچار تیرگی نشود و یا اینکه اگر تشعشعات نوری در محیط زیاد باشد تصویر اصطلاحا کور نشود ) و همینطور قیمت مناسبی داشته باشند.

برای دوربین های مداربسته ای که هم قابلیت های ضروری برای محیط های گفته شده را دارا باشد و هم قیمت مناسبی برای مصرف کننده داشته باشد پیشنهاد ما دوربین های مداربسته هیرو (hero) می باشند. چند نمونه از این دوربین ها را در زیر مشاهده کنید.

حتما بخوانید:  دوربین مدار بسته داهوا شیراز

خرید دوربین مداربسته مناسب کوچه و محیط های بیرونی ساختمان

  • در صورتی که برای محیط های بیرونی مثل کوچه یا دیوار های خروجی ساختمان قصد تحت پوشش قرار گرفتن توسط دوربین های مداربسته را دارید بهتر است از دوربین های مداربسته برند استفاده کنید که تمام استاندارد های لازم برای یک سیستم دوربین مداربسته باکیفیت را دارد ولی این محصولات از قیمت بالاتری نسبت به محصولات معرفی شده در قسمت های قبل برخوردارند. برای این مورد ما دوربین های مداربسته داهوا را پیشنهاد می دهیم. چند نمونه از این دوربین ها در زیر نمایش داده شده اند.
 
پس اگر شما هم برای سالن و اتاق ها و هم برای راهرو ها و پارکینگ و همچنین برای محیط های بیرون از ساختمان نیاز به دوربین های مداربسته دارید با رعایت موارد گفته شده دوربین های مداربسته مناسب را انتخاب کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه dvr یا دستگاه ضبط کننده را از برندی انتخاب کنید که باکیفیت ترین دوربین های مداربسته سیستم شما را ساپورت کند.(ترجیحا دستگاه dvr و گران قیمت ترین دوربین موجود در سیستم از یک برند باشند )

جهت خرید دستگاه ضبط کننده یا دستگاه dvr حتما به تعداد دوربین های مداربسته توجه کنید چونکه دستگاه های ضبط کننده بصورت  4 کاناله ، 8 کاناله ، 16 کاناله و 32 کاناله موجود هستند مثلا اگر تعداد دوربین های مداربسته شما 14 عدد می باشد باید از دستگاه dvr یا دستگاه ضبط کننده 16 کانال استفاده کنید.

انتخاب و خرید هارد دیسک مناسب برای سیستم دوربین مداربسته منزل

برای ضبط تصاویر باید از هارد دیسکی استفاده شود که توانایی ضبط تصاویر را بصورت 24 ساعته با فریم ریت بالا داشته باشد و این امر بسیار مهم است لطفا از هارد دیسک مناسب استفاده کنید. برای این مورد پیشنهاد ما هارد دیسک اینترنال شرکت وسترن دیجیتال سری بنفش و یا هارد دیسک های اینترنال شرکت توشیبا مدل surveillance می باشد.

می توانید از صفحه هارد دیسک های اینترنال برای دوربین مداربسته ، هارد مورد نیاز خود را پیدا کنید.

همانطور که احتمالا می دانید برای خرید سیستم دوربین مداربسته برای منزل علاوه بر دوربین و دستگاه ضبط کننده و هارد دیسک اینترنال به موارد دیگری نیز نیاز است مثل آداپتور 12 ولت ، فیش bnc و کابل دوربین مداربسته. این موارد را نیز می توانید از قسمت لوازم جانبی دوربین مداربسته پیدا کنید.

نکته پایانی : اگر آموزشی را که در ابتدای این مقاله معرفی شد را مطالعه کرده باشید متوجه می شوید که بهتر است برای مواردی که تعداد دوربین های مداربسته بالا است (مثلا بالای 15 عدد البته به هندسه محیط هم بستگی دارد) از دوربین های مداربیته ip یا شبکه استفاده شود. چون هم قدرت مانور روی این دوربین ها زیاد است و هم کابل کشی کمتری دارند.

در پایان بگم که اگه با خواندن این مقاله هنوز ابهام یا سوالی دارید در مورد خرید دوربین مداربسته برای منزل خود دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما حتما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. با تشکر

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]