کوچکترین دوربین مدار بسته

کوچکترین دوربین مدار بسته

کوچکترین دوربین مدار بسته

آیا اطلاعاتی در مورد کوچکترین دوربین مداربسته دارید؟ دوربین های کوچک در انواع شکل ها و اندازه ها وجود دارند، ولی نکته مشترک در این دوربین ها یک برد الکترونیکی دوربین مداربسته داخل آنها است که با  باز کردن دوربین های دیجیتالی، دوربین بسیار کوچکی را می‌بینید که درون آن بدنه جای گرفته که می‌توان آنرا بطور مخفیانه در جایی نصب کرد. برخی از آنها به کیت وایرلس نیز مجهز می باشند که آنهار از سیم،بی نیاز می‌کند. مموری میکرو اس دی نیز موجود در بعضی از این دوربین های کوچک به شما این امکان را می‌دهد که بوسیله یک باطری کوچک بصورت اشیائی مانند سرپیچ یک لامپ عمل ظبط را بخوبی انجام دهد.

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل:

در سال های اخیر نصب دوربین مخفی در منزل در میان شهروندان خصوصی محبوبیت پیدا کرده اند، زیرا تکنولوژی آنها مقرون به صرفه تر شده است. برخی از انواع نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل کوچک گاهی اوقات به عنوان “کمپوت های پرستاری” برای استفاده از آنها در نظارت بر ارائه دهندگان خدمات مراقبت از کودکان اشاره می شود. این دوربین همچنین دارای بسیاری از کاربردهای دیگر، از جمله شناسایی سرقت و آشکار کردن خیانت شریک است. یکی از دلایل محبوبیت روزافزون آن این واقعیت است که نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل مدرن به راحتی برای یک فرد معمولی در چند مرحله ساده نصب می شوند. دوربین مدار بسته مخفی برای منزل قیمتهای متنوع و زیادی دارد که هر کدام مختصص نوع دوربین انتخابی شما میباشد. دوربین جاسوسی کوچک برای منزل مدلهای مختلفی دارید.خرید دوربین مداربسته تیاندی کلیک کنید.

حتما بخوانید:  معرفی انواع دوربین های مداربسته بی سیم و کاربرد آن ها

کوچکترین دوربین مدار بسته

کوچکترین دوربین مدار بسته آدرس کوچکترین دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته مخفی دیجی کالا

دوربین مخفی کوچک شارژی:

دوربین مداربسته مخفی می تواند یک راهکار موثر برای ایجاد امنیت در محل کار یا محیط زندگی شما باشد. اما ابتدا باید بدانیم که این دوربین ها چه خصوصیاتی دارند. در مبحث دوربین‌های مداربسته ما انواع مختلفی از آن ها را داریم که با توجه به کاربردشان دارای شکل ظاهری متفاوتی هستند. البته دوربین های مداربسته بر اساس ویژگی های مختلفی دسته بندی می شوند.

دسته بندی دوربین های مداربسته بر اساس ظاهرشان میباشد از جمله:

  1. دوربین مداربسته دام
  2. دوربین مداربسته بولت
  3. دوربین مداربسته اسپید دام
  4. دوربین مداربسته باکس
  5. دوربین مداربسته پینهول یا مینیاتوری
  6. دوربین مداربسته پینهول

کوچکترین دوربین مدار بسته

کوچکترین دوربین مدار بسته شیراز قیمت دوربین جاسوسی ارزان خرید دوربین ریز

دوربین جاسوسی کنترل از راه دور:

دوربین مداربسته مخفی با نام دوربین نظارتی مخفی و دوربین جاسوسی نیز شناخته می شود. از این دوربین برای ضبط فعالیت های افراد، بدون آگاهی آن ها استفاده می شود. دوربین مداربسته مخفی، یا از دید فرد مورد نظر پنهان نگه داشته می‌شود و یا به شکل وسیله‌ای دیگر در می‌آید تا قابل شناسایی نباشد. دوربین مداربسته مخفی را می توان داخل گوشی های تلفن همراه، گلدان گیاهان، لوازم جانبی تلوزیون و … جاسازی کرد. دوربین مخفی از راه دور مدل و برندهای خاص و زیادی دارد.

دوربین مخفی کوچک:

امروزه بسیاری از مردم در حال تلاش برای اضافه کردن امنیت اضافی به خانه خود در قالب کمربند پنهانی پرستار بچه و دوربین‌های امنیتی کوچک هستند. این دستگاه ها می توانند بسیار مفید باشند نه تنها رویدادهای نظارتی در اموال، بلکه اطمینان حاصل می کنند که اشیاء با ارزش بیشتر محافظت می شوند. این می‌تواند به خصوص در استفاده با مکان های با مقدار زیادی از وسایل گران قیمت و یا بسیاری از کمک استخدام شده است.

حتما بخوانید:  خرید دوربین مداربسته با قابلیت زوم

کوچک ترین دوربین مداربسته

کوچکترین دوربین مدار بسته شماره دوربین مدار بسته کوچک ترین دوربین مداربسته

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]