dahua-all-products

نمایندگی دوربین مداربسته داهوا dahua

مختصری درباره شرکت داهوا

کمپانی بزرگ داهوا در سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم های حفاظتی – امنیتی شروع کرده و هم اکنون یکی از شاخص ترین برند ها در این زمینه در دنیا شناخته می شود.

این شرکت از سال 2010 بخش زیادی از درامد خود را صرف سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه تکنولوژی های خود کرده است که این امر باعث شده تا تولیدات این شرکت همواره به روز و محبوب باشد.

دوربین های مدار بسته داهوا علاوه بر گرفتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت ،  برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا در اروپا، امریکا، ژاپن ، تایوان و همچنین ایران و … توسط نمایندگی های معتبر از جمله فروشگاه اینترنتی آیس پلاس به فروش می رسد.

نمایندگی دوربین مداربسته داهوا در ایران

بدلیل خوشنامی محصولات داهوا در جهان و از جمله کشور ما  ایران ، خرید و سفارش این دوربین های مدار بسته همواره تقاضا و توجه زیادی را به خود جلب کرده از همین رو

نمایندگی دوربین های مداربسته داهوا (dahua) و همچنین فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران محصولات داهوا را در تمام شهر های کشور از جمله شیراز ، تهران ، اصفهان ، اهواز ، بوشهر ، هرمزگان ، کرمانشاه ، کردستان ، مشهد ، قم ، تبریز ، ارومیه  ، یاسوج  و سایر شهر های ایران به صورت مستقیم ارائه می دهد.

با آیس پلاس شما می توانید محصولات داهوا را بطور مستقیم از نمایندگی خریداری نموده و از خدمات خوب این شرکت از جمله گارانتی معتبر ، تعمیر و یا تعویض محصولات (دوربین های مدار بسته ) استفاده نمایید.

حتما بخوانید:  انواع دوربین های مداربسته

لیست قیمت های دوربین مدار بسته برند داهوا

تماس با نمایندگی داهوا – آیس پلاس

آدرس دفتر مرکزی : شیراز – پارامونت – ابتدای قصر الدشت – موسسه جوان – بازرگانی آیس پلاس

ارتباط سریع با پشتیبانی  09179068790

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]