اتصال دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

آیا میتوان سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن را به یکدیگر لینک کرد؟

یکی از سوالاتی که همیشه افرادی که قصد تجهیز ساختمان خود به سیستم های  امنیتی و حفاظتی دارند این است که آیا می توان سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن را به هم ارتباط داد؟

این ویدیو را از دست ندهید:

 

علارغم اینکه در بعضی از دستگاه های ضبط کننده دوربین مداربسته مخصوصا دستگاه های قدیمی تر امکان اتصال به سنسور ها و آلارم های مختلف وجود دارد ولی در کل سیستم دوربین مدار بسته و دزگیر اماکن دو سیستم کاملا مجزا هستند و هر کدام استفاده و کارایی خاص خود را دارند.

بسیاری از برندها مثل برند تیاندی (Tiandy) قابلیت آلارم دهی و اتصال اسپیکر و آلارم های مختلف را به سیستم دوربین مدار بسته خود اضافه کرده است که نوعی تلفیق سیستم دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن را با کارایی متفاوت تر انجام داده است.

ارتباط دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

اتصال دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن با کمی خلاقیت

با کمی خلاقیت می توان این دو سیستم را به یکدیگر لینک کرد :

یکی از این خلاقیت ها بدین صورت است که یکی از زون های سیستم دزدگیر را به یکی از دوربین های مدار بسته وصل می کنند و چنانچه یکی از دوربین های مداربسته از محل نصب خود جدا شود باعث آلارم دزدگیر می شود که مدیر ساختمان را به سرعت  در جریان این کار قرار می دهد، همچنین می توان سنسور های مگنتی را به دوربین مداربسته متصل نمود و با این کار دوربین مداربسته و دزدگیر را به هم دیگر متصل کرد.

حتما بخوانید:  انواع دوربین مداربسته امنیتی و معرفی آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false”]